Cecilia och Ängelholm

Har haft en helt fantastiskt härlig helg :)
Åkte till Ängelhom i torsdags efter jobbet för att hälsa på Cecilia i hennes nya lägenhet :)
Kom frm runt åtta tiden, så vi tog det ganska lugnt den kvällen, blev såklart en del att snacka om :)
Fredagen bjöd på soligt härligt väder, efter en tur på stan hamnade vi på en uteservering för att luncha och dricka cider. Är inte uteserveringar en av de bästa sakerna med sommaren? Efter några timmar där i alla fall bar det av hemmåt, på kvällen blev vi bjudna på grillat och vin utomhus, inget man direkt säger nej till :) skönare dag får man leta efter!
Försökte trotts allt att lägga oss i hyfsad tid eftersom det bar av till Ullared på lördagen. Ja jag erkänner, jag älskar Ullared! Fast det visste väl redan de flesta :D Försökte dock hålla nere handlandet så gott jag kunde, dumt att köpa på sig för mycket saker innan man ska flytta till ett ställe där jag redan inte får plats med alla mina grejer.
När vi kom hem, trötta av allt shoppande tog vi oss en blunder, hur skönt som helst ju! Varför slutade man med det när man var liten.
Vi lyxade till det lite genom att gå ut och käka på restaurang, åt pasta med kyckling som var sjukt gott och antagligen sjukt onyttigt, men det var det värt! Sedan slutade kvällen med ett par drinkar innan vi tog oss en sväng för att kolla in Ängelholms nattutbud.
Jag tyckte till och med att jag lyckades ganska bra med att hålla mig undan från eurovision.
På söndagen bar det av hemmåt igen, men innan dess visade Cecilia mig deras vackra stränder. Fast det är himla fint så tycker jag ändå mycket bättre om att bada från klippor, slipper man all sand innanför bikinin som är något fruktansvärt jobbigt.
Eftersom det va fint väder denna dagen med så blev det ju till att äta lite glass med :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0