Rösta!

Idag har jag vart och röstat, det tycker jag att alla andra som får också skall göra. Jag vet att det kan kännas väldigt långt bort med EU, men tycker ändå att det är en skylldighet.

Var i stan idag, skulle uträtta några ärenden, men det råkade bli några fler påsar i handen än vad som var tänkt. Va ju bara tvungen att köpa lite kläder med :)

Jag åker hem till Björkö på fredag kväll, jippi! Längtar, har inte vart hemma sen i julas. Det är en allt för låååååååååång tid. Men nu äntligen bär det av :) Det skall firas, min mamma, lille bror och Marie (storebrorsans tjej) har fyllt år. Peter och Marie har även köpt hus på Björkö, så man får väl ta en titt på det me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0