Piraten-despiraten och lövmarknad

Efter jobbet träffade jag Serkan och hans bror Sercan. Vi cyklade till långö och gjorde en runda på mini golfbanan där. Jag lyckades till och med vinna, gjorde dessutom två hole-in-one, duktiga jag, riktigt stolt :)
Senare på kvällen var det party, förfest på polhemsgatan, som var super kul och sen vidare in till stan, vilket var himla kul det med. Vi hamnade till och med på Piraten, men det värsta av allt vad att jag hade jätte kul där :) Det enda som var surt att det gick inga bussar hem på kvällen eftersom det e mitt i veckan och taxi gick inte heller att få tag i :S så efter mycket om och men började vi gå hem, jag med klackskorna i handen.
Det va längesen som jag hade så här super kul när jag festa, jag kröp inte ner i sängen förän kl 4. En helt lyckad kväll men mycket flams.

Idag var det en tillställning i Karlskrona som kallas för lövmarknaden. I hela stan har man satt upp stånd och det e tjockt med folk ute på gatorna som hadlar och har det trevligt, inklusive jag, Serkan och Sercan. Jag inhandlade bara en skarf, men killarna var dessto duktigare :)
Nu sitter vi i soffan efter att ha käkat tacos :) gött!!


Sercan, jag och Serkan


Så söta


Lägg märke till fötterna (mina skor)


Fråga mig inte om lampan, men den va me lite överallt på festen


På väg in till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0