Midsommar!

Hade en trevlig midsommar igår, utan regn, vem kunde ana det!
Va i wämöparken där det blev dans runt midsommarstången, fast det va så mycket folk att det knappt gick runt.
Men det va trevligt ändå, kan inte komma ihåg sist jag gjorde detta, så det va väl på tiden :)
Efter lite dans, lotterier, bollkastning och schack gick vi till minerva för att grilla. Blev majskolv (obligatoriskt), köfte (turkiska köttbullar, börjar nästan bli obligatoriskt det med, så himla gott) och kyckling klubbor. Sen så klart jordgubbar :) blir ju ingen midsommar utan jordgubbbar!!!

För en timmasen vinkade jag av pojkarna Gunes som satte sig på tåget mot Köpenhamn för att vara där över dagen och sen inatt sätta sig på flyget till Turkiet. Vilket innebär att jag inte får träffa min älskling på tre hela veckor :(
Inte det roligaste, men ska väl gå denna gången med. Han kommer ju tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0