Helgen!

Då va denna helgen också slut!
Cecilia kom ner til Karlskrona i fredags och hämtade upp mig efter jobbet. Efter lite om och men blev det både Maxi och Max som vi åkte till, sen bara mys/slapp kväll hemma i soffan.
I lördags åkte vi och kollade in loppisen i wämöparken, var inte så mycket som jag hade förväntat mig, men det e ju alltid trevligt att strosa runt lite. Inhandlade två böcker för en billig slant :) Nästa uppehåll: Centrum!
Blev lite shopping, köpte två fina linnen och tre par örhängen. Jag älskar örhängen :) speciellt när det e så bra pris att man kan köpa många :)
På kvällen/eftermiddagen blev det grillning, vi var mycket dukitga på att grilla måste jag säga, utan att hålla på å vifta på elden och hälla på en hel flaska tändvätska och sånt som jag tycker nästan alla killar håller på med.
Till maten blev det ett jätte gott vin :) som sedan blev mer vin, en drink och cider.
Vi tog Fatou med oss och drog till statt, träffade några killar som inte alls tyckte det va okej att gå ur svenska kyrkan. Senare var det någon tjej som gjorde en promote turne och hade ett uppträdande. Låtarna var väl sådär, men hon ägde ju scenen i alla fall, dock så var väl klädvalet något man verkligen kunde diskutera.
På det hela var det en trevlig kväll :)
Söndagen blev lugn och skön. Fram mot dagen drog vi oss in till stan för att käka lite. Blev Toscanas uteservering, riktigt härligt i solen. Sen var det dags för Cecilia att åka hem till sitt igen.
Vi har bestämt att vi ska åka till huvudstaden någon gång efter sommaren, man ska ha lite att se fram emot :)

Jag hoppas alla ni andra också har haft en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0