Första doppet!

Vi har äntligen sommaren här!!
Idag va jag på Långö och solat och tagit mitt första dopp (till och med två stycken) i det blå för detta året.
Igentligen är det väl lite sent att ta sitt första dopp i slutet av juni, men bättre sen än aldrig och dessutom har det ju faktiskt int vart mycke till sommar innan, som alla vet.
Doppen var härligt uppfriskande i denna värmen.
Blev en tripp in till stan med när jag inte orkade ligga vid stranden längre. Köpte mig en ny bikini, som jag till och med tyckte om, jippi :) Får väl ta och inviga den i helgen, tror inte det blir av innan eftersom jag ska jobba.
Nu för en stundsen va jag ute i "min trädgård" och plockade fläderblommor som jag vid lämpligt tillfälle (när jag har inhandlat socker) skall göra saft på. Ska bli sååååå gott, älskar flädersaft!!

Igår hängde jag med Emma på hennes balkong efter jobbet, stört härligt! Det var bara vinet som fattades. Vi tog en promenad ut till skönstavik med, va fint där, hade inte vart riktigt där innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0