De två första dagarna på sjukhuset!

Nu har jag haft alla mina två introduktionsdagar (vanligtvis är det två veckor), är ledig imorgon, så på torsdag gäller det! Det har vart kaos i mitt huvud, men rutinerna är ju i stor sett samma på avdelningarna och det e ju himla tur det för det underlättar mycket.
Tycker att det har gått ganska bra, inte gjort några större konstigheter mest gått in i fel dörar och vart allmänt virrig. Men jag tror jag kommer att reda ut det ordentligt så småningom.
Men det är svårt att reda ut alla nya konstiga ord (latin) och komma ihåg vad man ska och inte ska göra beroende på vilken operation patienterna har gjort, som sagt två dagar är inte mycke för att lära sig allt sånt.
Håll tummarna för mig på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0