Back in K-na

Helgen hemma på björkö var jätte mysig! På lördagen var det kalas, vi grillade och åt utomhus :)
Mellan maten och tårtan gick vi till Peter och Maries nya hus för att gå husesyn. Det var hur fint som helst, så att man blev lite avis. Det är dom värda!
På söndagen var jag och mamma å hälsade på min mormor. Roligt att se henne trotts att hon inte har någon aning om vem jag är (hon är dement). Efter det åkte jag och träffade några kompisar, blev tacos till det, mumms :)
Måndag morgon kl 6 gick tåget tillbaka till Karlskrona, började jobba kl 13.

Imorgon kommer Serkans brorsa till Sverige för att hälsa på några dagar,sen åker båda till Turkiet. Så jag får passa på att ha honom alldeles för mig själv idag. Serkan ska vara i Turkiet i tre veckor :(
Men han kommer ju tillbaka denna gången i alla fall, det är bara till att försöka tänka lite positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0