Är på Björkö nu!

Anlände till Björkö för ungefär en timmasen. Är som alltid suppermysigt att komma hem till mamma och pappa.

Men får väl ta och börja med att berätta om jobbet. Det har gått bra att gå själv, alla är snälla och förstående att man kanske e lite virrig och inte riktigt har full koll. Så på det hela är jag nöjd med min insatts, men det kommer ju så klart att bli ännu bättre med tiden :)

Igår fick vi även besök av Vanja, Mike och Tristan. Det började med ett snabb besök men slutade med att de inte kom med den sista bussen som går till Sturkö, så dom fick sova över hos oss, inte mig emot :) Det va allt för längesen jag såg dom sist! Men nu när dom har flyttat ner till Karlskrona för en tid i sommar så får det allt bli andra bullar.

Efter en dag på arbetet satte jag mig på en lång tågresa hem till götet. Det e konstigt vad allt känns så normalt att vara här igen, precis som att jag var här igår trotts att det va jätte längesen nu. Men det e ju trotts allt detta som e hemma hemma.
Vart man än bor så kommer alltid mammas och pappas hus på Björkö att kännas som hemma också.

Nu skall jag gå och lägga mig.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0