Reftele

Har kommit hem från en helg hos Amra nu. Det va jätte kul att vara där igen, dessutom va Nina där också.
Det blev bestämt att lördagen skulle berikas med ett besök till Ullared (Jippi), alla som känner mig vet att jag är ett Ullareds freak så det är ju klart att jag inte bangar när tjejerna fråga om vi skulle dit, dessutom tar det bara ynka 45 min (om äns det) dit med Amras nya fina bil. Jag höll mig under 1000-lappen så jag e helt klart nöjd med besöket. På kvällen blev det tjej kväll med lite annat folk med, vi spelade med andra ord, älskar det spelet så sjukt kul, funderar allvarligt på att köpa mig ett eget. Kvällen fortsatte på Sigges Loge som verkligen ligger mitt ute i ingenstans. 

Jag och Nina hamna på vimmelbild (kanske kommer mer bilder sen när jag har fått in dom på datorn)




Imogron kommer min käresta hem!!!!!!! Har längtat så himla länge efter denna dagen nu och äntligen så har det gått tre veckor. Det e surt bara att han kommer typ kl 8 på morgonen och jag jobbar till kl 16. Men efter jobbet blir det raka vägen hem till honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0