Dagar och nätter ett totalt virr varr

Det har vart en bra vecka så här långt. Började jobba natt i söndags. Har gått bra hittils, vi har haft det väldigt lugnt på avdelningen och jag har lyckats att hålla mig vaken. Har dock haft lite problem med att sova på dagarna, så det har inte blivit så många timmars sömn och det känner man av.
Detta fantastiska vädret har väl gjort sin del till att jag inte kan sova på dagarna.
Så i måndags gick jag och sofia till stranden, hur härligt som helst, kvällen/eftermiddagen grillade vi med Conor sen stack jag hem för att villa lite innan nästa natt arbete nalkades.
Igår efter att ha försökt sova lite och gjort lite ärenden gick jag ner till studentviken och badade med Sofia, Conor och Lena.
Även denna kvällen avslutades med grillning :) Me love!! Och Lena gjorde caipriniha till oss, gott!!
Sen började myggen attackera oss och det blev dags att gå hem. Conor var väldigt intresserad av hur myggen såg ut.

Idag kommer min kära mamma och syster ner till mig :) Ska bli jätte kul! Vädret e fint med. Igår pratades det nämligen om att det skulle regna idag, så jag är väldigt nöjd över att det inte blev så!

lite bilder från igår:


Lena gör drinkar :)


Caipriniha


Conor


Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0