Då va det bestämt

Flytten till minerva blir nästa vecka. Lagom tills serkan har kommit hem på måndagen, så kommer mamma och pappa hit med släpkärran på tisdag efter att jag slutat jobba, sen har vi hela dagen på onsdagen att flytta me.
Jag har packat ner en hel del redan, känner att jag måste få ordning på allt eftersom jag åker till Amra efter jobbet på fredag, så då blir det ju inget packande på hela helgen, sen kommer serkan hem på måndag (dessutom jobbar jag till kl 16) så jag tror inte det blir så mycke packande då heller och sen e det redan tisdag ju.

Måste berätta om min natt, den va jobbig. Först kunde jag inte somna förän vid två tiden eftersom jag har jobbat natt och det blir helt konstigt med tiderna. Men när jag väl sommnar blev det inte så kul, jag var någon stans mellan vakenhet och sova och jag kunde inte röra mig, jag hörde att någon var i mitt rum (inte på riktigt), såg skuggor att någon luta sig över mig, jag försökte skrika, fick fram lite ljud men inga ord (hoppas ingen hörde mig för jag vet att jag skrek på riktigt). Det tog ett bra tag innan jag kunnde komma ur detta. Men det va riktigt obehagligt, jag fattade ju att allt inte va på riktigt när jag va inne i det men ändå så jäkla läskigt, usch hoppas jag slipper det nåt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0