Min lördag!

Idag skulle jag vara ledig, men dom ringde (mer än en gång) från jobbet igår kväll, såklart ingen annan som kunde jobba, så snäll som man är ställde jag upp. Svårt att säga nej när dom ber på sina bara knän.
Serkan blev mindre glad över detta. Han åkte till stockholm idag och hade köpt biljetter till ett senare tåg för att jag ville det, men eftersom jag jobbade så åkte jag hemifrån innan han hade vaknat. Fick såklart dåligt samvete för det, vad jag än hade gjort hade jag fått dåligt samvete.

Efter jobbet svängde jag in till ica maxi, köpte dessa supersöta skålarna bland annat



Väl hemma efter att ha svidat om till myskläder så skulle jag sätta på mig mina fårskinstofflor som hade ett ganska stort  lufthål i sig, det slutatde med att det blev ett jätte stort hål, halva sulan lossnade, haha, hoppas på att få ett par nya i julklapp



Jag har även haft pysselstund idag och gjort lite julkort


kanske inte är sådär super juliga, men ganska fina tyckte jag nog att dom blev ändå :)

Funderar starkt på att ställa fram allt julpynt i morgon, så himla mysigt!
Måste ordna med lite fin julmusik med. Der är det bästa med jobbet, det är så jul mysigt där och julmusiken spelas nästan hela tiden, jag kan inte få nog av den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0