Lördag, tisdag, onsdag och idag!

Får ta och berätta lite om lördagen först, den va himla trevlig :) Det blev bio med Anna, Tove och Sonia. Vi såg New Moon, som var mycket bra. Sonia som hade läst alla böckerna var helt lyrisk inför att få se filmen, fick även veta av henne att Jacob som var liten in första filmen bara hade två månader på sig att biffa till sig till denna filmen, måste bara säga att han gjorde ett bra jobb, inte helt fel att titta på, speciellt inte när han gick utan tröja i stor del av filmen :)
Efter bion blev det fika på ett knökat cafe, dock trevligt ändå. Sedan avslutades kvällen med vin hemma hos Vanja och Majk där vi spelade Med Andra Ord. Något av kvällens roligaste var nog:
Niklas - ätbart, låter som manligt könsorgan.
Mike - KUKumber!!

I tisdags åkte jag och Serkan till Freeport, det var precis lika dåligt som jag hade för mig att det var för x antal årsen, hundra gånger bättre att gå till h&m och köpa kläder.
Men vi svängde i alla fall förbi Rusta på hemvägen, efter det kändes det lite bätter :)
Igår efter skymning spatserade vi in på Liseberg, mysigt som alltid med alla ljus och julstämning.
Dock väldigt kallt och vi mer eller mindra kryssade mellan affärer och eldar för att värma oss, jag lyckade dessutom med att bränna mina fina vantar, nu lucktar som inte så gott längre och har oranga stora fläckar på sig :(
Vi var även och tog ett gamladskort på oss, med fin klännign på mig och sherif outfit med gevär och allt till Serkan, det blev mycket bra :)

Ikväll är det personalfest, ska bli kul! vi skall spela julklapps spelet (eller vad det nu heter), så vi får väl se om jag kommer hem med nåt fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0