Viva Karlskrona!

Denna veckan har det med vart en del att göra. Jag och Fatou började flyttstäda våran lägenhet i tisdags, det e sjukt drygt och blev väl uppdelat på tre dagar eftersom vi båda har jobbat samtidigt. Men igår så kändes det som det va färdigt. Bara till att hoppas på att besiktningen som är på måndag går bra, jag är alltid lite nojig inför sånt.

I onsdags var det grillkväll på Polhemsgatan, eftersom det är många utbytestudenter som ska åka hem igen.


behövde lite fler sittplatser


grilla :)




På kvällen höll brecht i ett spel, jag va dock åskådare i soffan, vilket va väldigt roligt!


Igår började Viva Karlskrona, en sommarfest i stan som bla bjuder på mat, musik och kultur
så det blev en sväng in till stan för att kolla läget, va riktigt trevligt.


Idag börjar jag inte jobba förän kl 15, vilket är en otroligt lyx, jag behöver slappa lite, känns som jag inte hinner med att bara vara, vilket jag behöver ibland.
Serkan är iväg för att spela paintball, vilket jag med ville, men eftersom vi inte va säkra på att vara tillbaka tills jag börja jobba så hoppade jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0