Sommar och sol!

Dagarna flyter på som valigt, jobbar ganska mycket och när jag inte gör det så försöker jag i alla fall att njuta av vädret när det är sol. Va nere i studentviken idag efter jobbet, va himla skönt. Det är så härligt att ligga och halvslumra i solen med ljudet från människorna som är på stranden och badar :)
Serkan sitter med mestadels med sitt ex arbete som ska vara klart om två veckor, men ibland lyckas jag dock att få med honom ut att bada lite med :) Imorgon börjat han på SFI igen, så det blir många timmar mindre per dag som han inte kan sitta och plugga. Men jag vet att kommer att fixa det, han är duktig min pöjk
I morgon är jag ledig och Amra är i Ronneby så hon kommer ner å ska luncha med mig i morgon :) ska bli himla trevligt!
Hoppas det blir hyfsat utomhus så man kan njuta av något gott att äta på en uteservering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0