Good old days!

Då har man gjort det man trode var sista dagen på jobbet. Men jag ska allt dit i morgon också och jobba lite extra, slutar dock kl 14 vilket känns väldigt skönt.
Har en del att göra innan jag drar till Marie i jönköping på torsdag morgon. Ska bli så himla kul att träffa henne igen, som vanligt går det aldeles för lång tid mellan gångerna. Allt var så mycket lättare när man var yngre och gick i skolan, då åkte vi alltid till varandra på loven. Men nu börjar vi bli stora och det är alltid något som är i vägen för att åka och hälsa på varandra. Kan inte fatta att det är mer än tio åresen vi satt mitt emot varandra i hangover på liseberg och började prata med varandra. Tio år är en väldigt lång tid, mycket har hänt sen dess. Ganska fantastiskt att vi aldrig tappade varandra på vägen. Och nu är det dags igen för att ses :)

Men innan jag åker dit måste jag till arbetsförmedlingen, för nu e man ju faktiskt arbetslös igen. Tvätta, packa, träffa Emma och ha myskväll med Fatou. Fatou ska göra min favvo gambianska maträtt :) hon e allt för söt.
Sen blev det ju lite mer extra arbete i morgon med. Finns säkert massa mer saker jag behöver göra, men det tänker vi inte på nu.

Serkan fastar idag, jag tror aldrig jag skulle klara det. Så det är en himla tur att jag inte behöver göra det.
Men han är duktig och kämpar på i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0