Vår!

Man blir ju alldeles lyrisk av det fantastiska vädret, lite som när kossorna blir utsläppta på sommarbete :) Är inte det lycka om nåt!


Det är så härligt att det spritter i benen :)



Idag har jag haft en kort dag på jobbet 8-11. Efter det har jag dessutom hunnit åka in till stan för att uträtta några ärenden!
Jag vill ut mer, ska nog ta med mig en filt och en bok ut i "min" park och bara ha det skönt!

Valborg idag, blir nog inget större firande för min del idag (dessutom har dom ju ställt in alla eldar), ska upp tidigt i morgon och jobba, inte för att jag är så himla ledsen för det. Fast jag hade ju så klart viljat vara i gbg och fira, händer ju trotts allt lite mer saker där på valborg, typ som att kolla på Cortègen. Det är ju ändå ganska häftigt att det samlas ca 250 000 personer i centrum för att få se detta tåget som ca 600 chalmers studenter har fixat ihopp :)

Lite av vad som kan finnas med på cortegen :)









Ha en fatastisk bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0