Varit duktig

Idag har jag vart riktigt duktig, cykla in till stan i morse till våran hyresvärd och lämna in ett papper på att vi säger upp lägenheten, så 1 augusti skall vi vara ute. Efter det blev det lite shopping :) lite mer än beräknat, men ibland så får man väll unna sig själv tycker jag. När jag va hemma igen så ringde jag massa samtal om att säga upp internet, hemförsäkring mm. Jag har alltid haft lite svårt för sånt, vet inte varför, lite otäckt att prata med främande människor eller nåt kanske, men jag va riktigt duktig. Jag var verkligen katastrofalt dålig på det när jag va yngre, men jag har allt kommit över det värsta i alla fall *klapp på axeln*.

Lite senare blev det grillning, jag älskar att grilla, nåt jag vet säkert så är det att man kan definitift inte grilla för mycket!
 

Nu skall jag snart iväg till min käresta, har blivit beodrad att köpa nåt speciellt nybakat bröd på vägen med, gott :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där ser man, du oxå en blogg, jag mä! Skojjit..

Ska du flytta, vart?

2009-04-29 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0