Ny blogg

Ja då har det skapats en till blogg bland alla som redan existerar. Vet inte riktigt varför jag ger mig in på detta, men jag skall i alla fall ge det ett försök, kanske till och med kommer att bli helt beroende av det, vem vet.
Tänkte väl försöka att berätta om vad som händer i mitt liv med denna bloggen, för er som är intresserade, kan ju i alla fall hoppas på att det finns någon som vill läsa :)

Kan ju börja med att berätta att jag och min pojkvänn har vart tillsammans i ett år förra veckan (23/4), detta skulle ju såklart firas :) Vi bokade in oss på Ronneby Brunn hotell och spa :) hade det hur mysigt som helst med bla utomhus"pool"(tunna), massage och middag. Allt blev jätte lyckat och vi hade det hur mysigt som helst :)

Nu skall jag se om jag kan lyckas med att designa till denna sidan lite med.
Take Care!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0